مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 11:302023-01-13سياسي

حجت الاسلام انصاری: رسانه ها ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی را تبیین کنند


شاید برخی از مردم کمتر برای شناخت سردار سلیمانی وقت بگذارند؛ این موضوع باید توسط عزیزان رسانه ای و همه کسانی که در حوزه جهاد تبیین فعال هستند مورد توجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری در گفتگویی رادیویی با اشاره به لزوم ترویج مکتب شهید سلیمانی، اظهار کرد: تعبیر مکتب شهید سلیمانی را اگر در قالب مکتب علوی، انقلاب یا اسلام پیش ببریم شاید فراگیرتر و بهتر باشد.

 وی با بیان اینکه سردار سلیمانی یک مسلمان برجسته و تمام عیار بود، ادامه داد: شاید همه مردم ما هنوز بسیاری از ویژگی های سردار را نشناسند و فکر کنند سردار تنها در بحث مسائل نظامی موفق بوده است و کمتر برای شناخت این سردار وقت بگذارند؛ این موضوع باید توسط عزیزان رسانه ای و همه کسانی که در حوزه جهاد تبیین فعال هستند مورد توجه قرار گیرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: من فکر می کنم قدرت نرم هر کشور مبتنی هست بر ارزش هایی که مردم در آن کشور دنبال می کنند و اگر افرادی که پاسدار و نماد آن ارزش ها هستند، به خوبی تبیین شوند، این ارزش ها در جامعه نهادینه می شوند.

حجت الاسلام انصاری بیان کرد: هدفی که ما در انقلاب و نظام جمهوری داشتیم، یک سلسله از ارزش هایی بود که مهمترین ویژگی های آن ایمان و صداقت، راستی و درستی، مهربانی و پاک دستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام انصاری: رسانه ها ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی را تبیین کنند

حجت الاسلام انصاری: رسانه ها ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی را تبیین کنند