مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 11:102023-01-13سياسي

افزایش خدمات تخصصی در درمانگاه های تامین اجتماعی


مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: خدمات تخصصی در درمانگاه تامین اجتماعی با کمک دانشگاه علوم پزشکی و مسوول شهرستان در حوزه خدمات بهداشتی افزایش پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از الیگودرز، محمد خدابخشی صبح امروز در جلسه ای که با حضور مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور در الیگودرز برگزار شد، عنوان کرد: یکی از مطالبات شهرداری و شورای شهر الیگودرز مربوط به بدهی است که به سازمان تامین اجتماعی دارند.

وی افزود: با توجه به درآمد پایین شهرداری ، دوستان شهرداری و شورای شهر پیشنهاد تهاتر دو قطعه زمین را برای احداث درمانگاه به جای بدهی خود به تامین اجتماعی دارند.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی دیگر از مواردی که مردم شهرستان از آن احساس نارضایتی دارند مربوط به خدمات درمان تامین اجتماعی است.

خدابخشی با اشاره به اینکه شعبه و درمانگاه تامین اجتماعی در یک مکان قرار دارند، افزود: با توجه به کم عرض بودن خیابان پونه زار و تعداد بالای مراجعین به درمانگاه و شعبه شاهد ترافیک زیاد در این خیابان هستیم، بنابراین درخواست ما تفکیک شعبه و درمانگاه تامین اجتماعی است.

وی بیان کرد: نکته دیگر کمبود تنوع پزشکان متخصص است، انتظار ما در حوزه درمان علاوه بر تفکیک درمانگاه افزایش خدمات تنوع تخصصی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش خدمات تخصصی در درمانگاه های تامین اجتماعی

افزایش خدمات تخصصی در درمانگاه های تامین اجتماعی