مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 20:452023-01-09سياسي

خیاطیان: مرکز درصدد ارتقای تصمیم سازی ها با محوریت عدالت و بر بستر پژوهش هستیم


رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری گفت: وظیفه ما تصمیم گیری و تصمیم سازی در بستر پژوهش است، بر اساس ماموریت مان به دنبال مسائلی هستیم که کلان و ملی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، نشست مجمع پژوهشکده های اقتصادی کشور با هدف تقویت هماهنگی ها میان مراکز پژوهشی نهاد های حاکمیتی، عصر امروز (یکشنبه 17 دی ماه) با حضور محمدصادق خیاطیان رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری و کارشناسان برجسته اقتصادی کشور در محل این مرکز برگزار شد.

رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری در این جلسه گفت: در دولت مردمی تلاش می شود مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری محل حضور و رفت و آمد صاحبان اندیشه و نخبگان باشد تا بر اساس ماموریت های طراحی شده مرکز، همراه و یاور مرکز باشند.

وی در ادامه تشکیل مجمع پژوهشکده های اقتصادی کشور را ایده ای بسیار خوب عنوان کرد و گفت: تجربه نشان داده است هرکجا کار شبکه ای و مشارکتی صورت می گیرد نتایج و برکات بهتر و بیشتری از آن حاصل می شود.

از سویی دیگر این رویه، یک روند جهانی و رویکرد نوینی است که نتیجه بخش بوده است، بنابراین ایده های شبکه های علمی بیش از پیش در حال جا افتادن است.

رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری با اشاره به فرصت ها و چالش های کار شبکه ای در کشور تصریح کرد: برای انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیاطیان: مرکز درصدد ارتقای تصمیم سازی ها با محوریت عدالت و بر بستر پژوهش هستیم

خیاطیان: مرکز درصدد ارتقای تصمیم سازی ها با محوریت عدالت و بر بستر پژوهش هستیم