مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 10:352022-12-30پزشكي

افتتاح پارک فناوری سلامت شیراز/رونمایی از 5 محصول جدید


پارک فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پردیس این دانشگاه و در فضایی با پیش بینی امکان استقرار شرکت های دانش بنیان و کارگاه های تولیدی فعالیت خود را آغاز کرد.

- پارک فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور مسئولان و جمعی از دانشجویان این دانشگاه آغاز به کار کرد و همزمان نمایشگاه واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان زیر مجموعه مراکز رشد آن دانشگاه نیز برپا و شماری از دستاوردهای تجهیزات ملزومات پزشکی و محصولات فناورانه و دانش بنیان به نمایش گذاشته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از علوم پزشکی شیراز، در این نمایشگاه از پنج محصول فناورانه و دانش بنیان شامل دستگاه پمپ DVT یا IPC برای جلوگیری از لخته شدن خون بیماران بستری، دستگاه اتوماتیک استخراج DNA برای آزمایشگاه های تشخیصی مولکولی، دستگاه پوشر خون دیجیتال، دستگاه هوشمند تله مانیتورینگ علائم حیاتی، محصولات مولاژ آموزشی ویژه دستیاران جراحی و دستگاه اندازه گیری دُز بیمار از راه دور در حوزه پزشکی هسته ای برای نخستین بار در کشور رونمایی شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این آیین با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین از سوی مقام معظم رهبری گفت: تلاش شده تا در این راستا، نتیجه تحقیقات پژوهشگران حوزه سلامت به صورت کاربردی در خدمت مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پارک فناوری سلامت شیراز/رونمایی از 5 محصول جدید

افتتاح پارک فناوری سلامت شیراز/رونمایی از 5 محصول جدید