مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 10:402022-12-25ورزشي

30 درصد هیات های ورزشی کرمانشاه کم کارند


سرپرست معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به کم کاری 20 تا 30 درصد هیات های ورزشی کرمانشاه، گفت: خوشبختانه اکثر هیات های ما فعال بوده و دلسوازنه پای کارند.

- فرهمند سال افزون در گفت و گو با ایسنا، در خصوص عملکرد هیات های ورزشی کرمانشاه، اظهار کرد: روسای برخی از هیات های ورزشی استان دلسوزانه پای کارند و برای رشد و ارتقاء رشته خود تلاش می کنند.

وی ادامه داد: در مقابل روسای هیات هایی را هم داریم که تنها یک منصب اجتماعی را پر کرده و گاها تا چند ماه هم به هیات خود سری نمی زند و هیچ عملکردی ندارند.

سرپرست معاونت توسعه ورزش استان با بیان اینکه رصد هیات های ورزشی کرمانشاه آغاز شده، افزود: طبق برنامه قرار است یک مجمع عمومی را برای روسای هیات های ورزشی برگزار کنیم و در پایان سال هم یک تجمیع عملکرد را از هر هیات ورزشی داشته باشیم.

به گفته این مسئول، در ارزیابی عملکرد هیات های ورزشی استان شاخص هایی همچون آمار بیمه شده های ورزشی، تعداد دعوت شده ها به اردوی تیم های ملی، اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور و.

در نظر گرفته خواهد شد.

وی ادامه داد: حدود 70 درصد هیات های ورزشی استان پای کار هستند، اما حدود 20 تا 30 درصد از آنها هم عملکرد خوبی ندارند که در حال شناسایی آنها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد هیات های ورزشی کرمانشاه کم کارند

30 درصد هیات های ورزشی کرمانشاه کم کارند