مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 10:402022-12-10ورزشي

کورس پاییزه یزد به دور پایانی رسید


هفته هشتم و پایانی مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه کشور در یزد روز گذشته با حضور 44 چابکسوار به کار خود پایان داد.

- هفته هشتم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه کشور عصر روز گذشته با حضور محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، سید محمد رضا مدرسی فرماندار یزد و جمع کثیری از تماشگران و علاقه مندان به این رشته ورزشی در مجمکوعه سوارکاری صفاییه یزد به کار خود پایان داد.

در هفته پایانی این دوره از مسابقات مسابقات 44 چابکسوار در مسافت یک هزار و 400 متر در هفت دور به اسب های خود تاختند که در پایان به ترتیب اسب های پونتیاک، پالونیا، تندر ای اس، بویینگ خوشرو، پانیک اس تی اس، بنز مصدق و آران پارسیا عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.

سعید ابوطالبی رییس هیات سوارکاری استان یزد در حاشیه هفته پایانی کورس پاییزه در گفت وگو با ایسنا گفت: این دوره از کورس پاییزه یزد از 30 مهر ماه آغاز شد و به مدت هشت هفته در مسافت های یک هزار و 400 متر و یک هزار و 200 متر عصر روز های جمعه در محل مجتمع سوارکاری صفاییه یزد پیگیری و در هر هفته و در پایان هر دور به اسب های اول تا سوم جوایز نقدی و کاپ قهرمانی اهدا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا هم اکنون بیش از 400 مرکز پرورش اسب با 6 هزار و 500 راس و سرمایه گذاری بیش از 20 هزار میلیارد ریال در استان وجود دارد و هر ساله دو دوره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کورس پاییزه یزد به دور پایانی رسید

کورس پاییزه یزد به دور پایانی رسید