مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 09:002022-12-06سياسي

عرضه 10 هزار جلد کتاب در نمایشگاه مهریز


نمایشگاه کتاب مهریز در مراسمی با حضور امام جمعه، فرماندار، بخشدار مرکزی مهریز و جمعی از مسئولین و علاقه مندان به کتاب در تکیه حسینیه باغ بهار مهریز گشایش یافت.

- به گفته ی محمدرضا دهقان نیری رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز، در این نمایشگاه دو هزار عنوان کتاب در 10 هزار جلد تا 22 آذر ماه به علاقمندان عرضه می شود.

وی از اعطای بن تخفیف 30 درصد خرید کتاب به علاقه مندان در کنار تخفیف 10 تا 40 درصدی این نمایشگاه، اعلام کرد: علاقمندان به کتاب می توانند هر روزه از ساعت 9 تا 21 از این نمایشگاه بازدید داشته باشند.

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه مهریز در مراسم گشایش این نمایشگاه در روز دوشنبه بیان کرد: مطالعه و خواندن کتاب باید به یک نیاز ضروری تبدیل شود.

وی با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری درباره اهمیت کتاب خوانی، افزود: کتاب خوانی نیز مانند خوردن، آشامیدن و خوابیدن باید به یک نیاز حیاتی در جامعه بشری تبدیل و تلقی شود.

محی الدینی افزود: بهترین دوست انسان کتاب است و ادامه دادن این امر مهم از سوی ائمه و به ویژه امیرالمؤمنین علی (ع)، همواره توصیه و مورد تاکید قرار گرفته است.

محمد دهقان بنادکی فرماندار شهرستان نیز با اشاره به رایزنی های صورت گرفته توسط فرمانداری با بخش خصوصی، اظهار کرد: نمایشگاه بزرگ کتاب مهریز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه 10 هزار جلد کتاب در نمایشگاه مهریز

عرضه 10 هزار جلد کتاب در نمایشگاه مهریز