مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 23:262022-12-03سياسي

بخش زیادی از اعتبارات را باید در حوزه ترویج سرمایه گذرای هزینه کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، عصر شنبه در اجلاس سراسری روسای موسسات پژوهشی و تحقیقاتی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی که در موسسه اصلاح و تهیه نهال و بذر کشور مستقر در کرج برگزار شد، در خصوص این موضوع که استان البرز در حوزه دانش بنیاد در کشور رقیب ندارد، گفت: بخش زیادی از موسسات در بخش کشاورزی در استان البرز و یک اجتماع بسیار خوب از دانش و فناوری در استان البرز گرده هم آمده است.

وی با اشاره به اینکه متولی الگوی کشت در کشور سازمان تات است و به خوبی از عهده رهبری این کار در کشور بر خواهد آمد،افزود: یک اجتماع نیم قرنی از دانسته های کشاورزی دانش و فناوری در سازمان تات مجتمع است و چکیده آن را در الگو کشت می توانیم مشاهده کنیم البته الگو کشت یک کار فراسازمانی و فرا وزارت خانه ای است.

ساداتی نژاد گفت: در الگو کشت همه سهیم هستند اعم از کشاورز، دانشگاه ها تا مردم در خرید، همه باید دست به دست هم دهیم تا الگو کشت را به عنوان یک ارمغان و یک میراث برای نسل آینده اجرا کنیم.

وی با بیان اینکه اعتقاد بر این است که تات از عهده این کار برخواهد آمد، ادامه داد: امروزه امکان ندارد یک کار را بدون بینش، بدون فناوری و دانش بتوانی اجرای کنی، شاید اولین بار باشد که الگو کشت را به صاحب آن سپرده ایم تا در کشور بتوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش زیادی از اعتبارات را باید در حوزه ترویج سرمایه گذرای هزینه کنیم

بخش زیادی از اعتبارات را باید در حوزه ترویج سرمایه گذرای هزینه کنیم