مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 09:502022-12-03سياسي

اعلام آمادگی برای تبادل تجربیات در زمینه خدمات الکترونیک قضایی


رییس دیوان عالی کشور در دیدار با رییس دیوان عالی روسیه با اشاره به عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای، بر لزوم تقویت همکاری در زمینه مبارزه با جرائم سازمان یافته و تروریستی تاکید کرد.

- رییس دیوان عالی کشور در دیدار با رییس دیوان عالی روسیه با اشاره به عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای، بر لزوم تقویت همکاری در زمینه مبارزه با جرائم سازمان یافته و تروریستی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دیوان عالی کشور، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مرتضوی مقدم ، رییس دیوان عالی کشورمان که در رأس هیأتی برای شرکت در دهمین نشست سراسری قضات و یکصدمین سالگرد تأسیس دیوان عالی روسیه به مسکو سفر کرده است در ادامه رایزنی های خود ، با ویچسلاو لبدوف رییس دیوان عالی روسیه دیدار و گفت وگو کرد.

رییس دیوان عالی کشور ضمن تشکر از دعوت رییس دیوان عالی روسیه برای شرکت در نشست سراسری قضات، برگزاری این نشست را ثمربخش توصیف کرد و گفت: مطالبی که در کنگره مطرح شد ، حاوی نکات ارزشمندی بود که حاصل تجربیات عالی قضات بود و از آن بسیار بهره بردیم.

مرتضوی مقدم با اشاره به سابقه سفر رییس دیوان عالی روسیه به جمهوری اسلامی ایران، توضیحاتی را به اختصار پیرامون تشکیلات دادرسی، دستگاه قضایی و دیوان عالی در ایران ارائه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی برای تبادل تجربیات در زمینه خدمات الکترونیک قضایی

اعلام آمادگی برای تبادل تجربیات در زمینه خدمات الکترونیک قضایی