مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 18:252022-11-30بين الملل

انگلیس تحریم ها علیه روسیه را تشدید کرد


وزارت امور خارجه انگلیس روز چهارشنبه با صدور بیانیه ای که یک نسخه آن در تارنمای دولت این کشور منتشر شد ادعا کرد که بسته تحریمی جدید کسانی را که مروج جنگ در اوکراین بوده اند هدف قرار می دهد.

- دولت انگلیس هم زمان با سفر همسر رییس جمهوری اوکراین به لندن، تحریم های جدیدی را علیه 22 شهروند روس وضع کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، وزارت امور خارجه انگلیس روز چهارشنبه با صدور بیانیه ای که یک نسخه آن در تارنمای دولت این کشور منتشر شد ادعا کرد که بسته تحریمی جدید کسانی را که مروج جنگ در اوکراین بوده اند هدف قرار می دهد.

در تحریم های جدید نام دنیس والنتینوویچ مانتوروف معاون نخست وزیر روسیه به اتهام مباشرت در توسعه تسلیحات روسیه علیه اوکراین و تجهیز نیروهای بسیج این کشور دیده می شود.

انگلیس همچنین ده فرماندار روس را به دلیل نقش آنها در آنچه حمایت مالی از دولت های نیابتی مسکو در اوکراین نامیده شده تحریم کرده است.

جیمز کلورلی وزیر امور خارجه در این باره ادعا کرد: تصمیم رژیم روسیه برای بسیج شهروندان روس، تلاشی ناامیدانه برای غلبه بر اوکراینی ها بود که از قلمرو خود دفاع می کردند.

اما این اقدام شکست خورد.

وی مدعی شد: امروز ما افرادی را تحریم کرده ایم که این تصمیم اجباری را اجرا کردند و هزاران شهروند روسی را برای شرکت در جنگ غیرقانونی و نفرت انگیز پو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس تحریم ها علیه روسیه را تشدید کرد

انگلیس تحریم ها علیه روسیه را تشدید کرد