مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 10:402022-11-30اقتصادي

برای استقرار صنایع در جرقویه به آب کافی نیاز داریم


اگر بخواهیم در جرقویه یک رونق اقتصادی و گردش اقتصادی مطلوب ایجاد و از مهاجرت جلوگیری کنیم استقرار صنایع در این شهرستان ضروری است.

- ایسنا/اصفهان فرماندار جرقویه گفت: اگر بخواهیم در جرقویه یک رونق اقتصادی و گردش اقتصادی مطلوب ایجاد و از مهاجرت جلوگیری کنیم استقرار صنایع در این شهرستان ضروری است.

محسن ریاحی در گفت وگو با ایسنا درباره مشکلات کنونی شهرستان جرقویه، اظهار کرد: مهم ترین مطالبات ما در سطح شهرستان جرقویه بحث درمان و رسیدگی به برخی از نقاط جاده ای است.

سومین مطالبه همکاری در استقرار صنایع در سطح شهرستان و سرمایه گذاری در این بخش است.

وی افزود: در بخش بهداشت و درمان، واحدهای بهداشتی فعال هستند و بخش درمان تا اندازه ای خدمات ارائه می دهد، اما اگر شهروندی بخواهد به درمان در سطح بالاتر و با نرخ دولتی دسترسی داشته باشد از این نوع خدمات محروم است.

بنابراین مردم مطالبه جدی دارند که به درمان دولتی و با کیفیت در سطح شهرستان دسترسی داشته باشند و مراکز درمانی پزشکان متخصص داشته باشند.

فرماندار جرقویه به مشکلات این شهرستان در بخش جاده ها اشاره کرد و گفت: در برخی نقاط شهرستان نقاط حادثه خیز جاده ای داریم که سالیانه حوادث زیادی در آن رخ داده است به طوری که هر سال بیش از 10 کشته این جاده ها دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای استقرار صنایع در جرقویه به آب کافی نیاز داریم

برای استقرار صنایع در جرقویه به آب کافی نیاز داریم