مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 22:402022-11-29اقتصادي

شهرداران استان بوشهر به پروژه های عمرانی نیمه تمام توجه جدی کنند


معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: توجه جدی شهرداری های استان بوشهر به انجام پروژه های عمرانی با بهره مندی از منابع مختلف با اولویت اتمام پروژه های نیمه تمام ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد هادی رستمیان سه شنبه شب در نشست با شهرداران استان بوشهر گفت: توجه جدی شهرداری های استان بوشهر به انجام پروژه های عمرانی با بهره مندی از منابع مختلف از جمله ارزش افزوده با اولویت اتمام پروژه های نیمه تمام، جلوگیری از زمین خواری و تغییر کاربری های غیر مجاز، جلوگیری از ساخت و سازهای بی رویه و جدی گرفتن جرایم کمیسیون ماده 100 قانون شهرداری ها ضروری است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر افزود: شهرداران با تصمیمات تأثیر گذار در فرصت باقی مانده فعالیت های خود را طوری برنامه ریزی کنند که تا دهه مبارک فجر مورد بهره برداری قرار گیرند.

وی گفت: شهرداری ها بر ساخت و سازهای تحت نظارت خود در چارچوب طرح های جامع و تفصیلی شهرها، با توجه به فرصت اندک باقی مانده تا پایان سال و ضرورت ایجاد محیطی شاداب، با طراوت و در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی نظارت جدی داشته باشند.

معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: با توجه به ظرفیت گردشگری استان به خصوص در شهرهای، دیلم، گناوه، بوشهر، کنگان و در راستای افزایش سطح رفاه عمومی مسافران شهرداری ها نسبت به احد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداران استان بوشهر به پروژه های عمرانی نیمه تمام توجه جدی کنند

شهرداران استان بوشهر به پروژه های عمرانی نیمه تمام توجه جدی کنند