مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 13:202022-11-29سياسي

فعالیت های ما باید در راستای ارتقاء فرهنگ عمومی باشد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: همه فعالیت های ما باید در این راستا باشد که فرهنگ عمومی جامعه درجاتی رو به بالا حرکت کند.

- منصور احمدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یک وظیفه عمومی دارد و آن هم ارتقاء فرهنگ عمومی است.

وی بیان کرد: همه فعالیت های ما باید در این راستا باشد که فرهنگ عمومی جامعه درجاتی رو به بالا حرکت کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به این که این اداره کل در سه حوزه فرهنگ، هنر و رسانه فعالیت دارد، عنوان کرد: در سال جدید دوران پس از کرونا را می گذرانیم، با گذشتن از این بحران ترافیک برنامه ها شروع شد اما باید در راستای یک تغییر محتوایی در ساختار برنامه ها با هدف ارتقاء فرهنگ عمومی تلاش کنیم.

احمدی ادامه داد: طبق ارزیابی هایی که به عمل آمده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در جشنواره شهید رجایی امسال مقام برتر را در شاخصه های عمومی و اختصاصی بین دستگاه های اجرایی استان کسب کرد که حاصل زحمات همکاران بنده بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان این که اولین اقدام ما ساخت و تکمیل زیرساخت های فرهنگی استان بود، تصریح کرد: شش مجتمع فرهنگی و هنری در حال ساخت در استان داریم که ساخت برخی از آن ها 10 سال راکد مانده بود و 20 تا 30 درصد رشد فیزیکی داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های ما باید در راستای ارتقاء فرهنگ عمومی باشد

فعالیت های ما باید در راستای ارتقاء فرهنگ عمومی باشد