مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 19:402022-11-27بين الملل

اردوغان: در عملیات نظامی در عراق و سوریه کاملا حق مشروع داریم!


رییس جمهور ترکیه امروز بدون اشاره به نقض قوانین بین المللی در تجاوز به خاک بغداد و دمشق ادعا کرد: در عملیات نظامی در عراق و سوریه کاملا حق مشروع داریم! - رییس جمهور ترکیه امروز بدون اشاره به نقض قوانین بین المللی در تجاوز به خاک بغداد و دمشق ادعا کرد: در عملیات نظامی در عراق و سوریه کاملا حق مشروع داریم! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه امروز یکشنبه بدون اشاره به اقدام کشورش در نقض قوانین بین المللی در تجاوز به خاک سوریه در سخنانی ادعا کرد: 480 تروریست را در عملیات نظامی در عراق و سوریه از بین بردیم.

رییس جمهور ترکیه در این خصوص گفت: آنکارا در خصوص عملیات نظامی در عراق و سوریه کاملا حق مشروع داشته و احدی نمی تواند ما را از این حق بازدارد.

وی دیروز هم در سخنانی در این ارتباط ادعا کرده بود: با عملیات مبارزه علیه تروریسم مصمم به تامین امنیت کشورمان هستیم.

روزنامه ینی شفق ترکیه روز شنبه هفته جاری پیش در گزارشی نوشته بود: خلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه در نشست غیرعلنی حزب حاکم گفته است که عملیات زمینی در سریع ترین زمان ممکن اجرایی خواهد شد.

درخصوص عملیات هوایی پنجه شمشیر در شمال سوریه، امکان دریافت حمایت لازم از سوی روسیه و آمریکا وجود نداشت، اما با وجود این، این عملیات انجام ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان: در عملیات نظامی در عراق و سوریه کاملا حق مشروع داریم!

اردوغان: در عملیات نظامی در عراق و سوریه کاملا حق مشروع داریم!