مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 13:402022-11-27ورزشي

نونهالان و نوجوانان دوومیدانی کار ما اعجوبه اند


رییس هیات دوومیدانی استان کرمانشاه با گلایه از عدم همراهی آموزش و پرورش استان در استعدادیابی دوومیدانی، گفت: این عدم همکاری در حالیست که نونهالان و نوجوانان دوومیدانی کار ما بسیار مستعد هستند.

- ایسنا/کرمانشاه رییس هیات دوومیدانی استان کرمانشاه با گلایه از عدم همراهی آموزش و پرورش استان در استعدادیابی دوومیدانی، گفت: این عدم همکاری در حالیست که نونهالان و نوجوانان دوومیدانی کار ما بسیار مستعد هستند.

احمد روشن زاده پس از کسب نتایج درخشان دوومیدانی کاران نونهال و نوجوان کرمانشاهی در مسابقات منطقه ای، اظهار کرد: در این رقابت ها در بخش نوجوانان که در شش رشته برگزار شد، طاها تفتیان در پرش طول، طاها سوری در پرش ارتفاع و امیر حسین پرتوی در پرتاب دیسک مقام اول و امیررضا فلاحی در دو 800 متر مقام سوم را کسب کردند و در مجموع تیمی این بخش تیم کرمانشاه اول شد.

وی ادامه داد: دربخش نونهالان هم که در هشت رشته برگزار شد، محمدجواد اکبری مقام اول پرش طول، ابوالفضل اسدی مقام دوم 1500متر، محمدامین محمدی در پرتاب وزنه مقام دوم و امیررضا احمدی در 100 متر مقام سوم را کسب کردند که منجر به نایب قهرمانی کرمانشاه در این مسابقات شد.

رییس هیات دوومیدانی کرمانشاه با بیان اینکه نفرات برتر این رقابت ها در مسابقات قهرمانی کشور که اسفندماه برگزار خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نونهالان و نوجوانان دوومیدانی کار ما اعجوبه اند

نونهالان و نوجوانان دوومیدانی کار ما اعجوبه اند