مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 11:452022-11-24اقتصادي

اختصاص 21 هزار میلیارد تومان به اجرای پروژه های آموزش و پرورش


در سفرهای استانی دولت سیزدهم علاوه بر اعتبارات این وزارتخانه 21 هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه های آموزش و پرورش اختصاص یافته است.

- ایسنا/بوشهر وزیر آموزش و پرورش گفت: در سفرهای استانی دولت سیزدهم علاوه بر اعتبارات این وزارتخانه 21 هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه های آموزش و پرورش اختصاص یافته است.

وسف نوری روز پنجشنبه در آیین عطرافشانی گلزار شهدای بوشهر با اشاره به طرح رتبه بندی معلمان اظهار کرد: تلاش شده متناسب با تورم جهانی و داخلی حقوق معلمان افزایش یابد تا فشارهای اقتصادی بر این قشر کمتر شود.

وی با اشاره به توطئه های دشمن علیه نظام اسلامی بیان کرد: از اول انقلاب تاکنون کشور ایران تحت تاثیر بیش از 500 تحریم دشمن بوده است، اما با این وجود با عزم و اراده این ملت و رهبری های رهبر معطم انقلاب، جوانان این سرزمین توانستند گام های سنگینی در بخش خودکفایی و استقلال بردارند که ساخت زیردریایی ها و ناوها و موارد دیگر نمونه ای از این خودباوری است.

نوری با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی دارای 100 رتبه برتر جهانی مانند نانو، انرژی صلح آمیز هسته ای، سدسازی، سلول های بنیادی است، تصریح کرد: ساخت فازهای مختلف پارس جنوبی توسط متخصصان و مهندسان ایرانی نمونه ای از اقتدار و پیشرفت جمهوری اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 21 هزار میلیارد تومان به اجرای پروژه های آموزش و پرورش

اختصاص 21 هزار میلیارد تومان به اجرای پروژه های آموزش و پرورش