مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 10:102022-11-23فناوري

ترافیک داخل کشور در بازی های جام جهانی رکورد زد


طبق گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حین بازی ایران و انگلیس، ترافیک داخل کشور بیش از 1500 گیگا بیت بر ثانیه افزایش یافت و رکورد جدیدی در این حوزه ثبت شد.

- طبق گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حین بازی ایران و انگلیس، ترافیک داخل کشور بیش از 1500 گیگا بیت بر ثانیه افزایش یافت و رکورد جدیدی در این حوزه ثبت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عیسی زارع پور- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- با انتشار پستی در یک پیام رسان داخلی اظهار کرد: امسال با تدبیر خوب سازمان صدا و سیما پخش زنده بازی های جام جهانی غیر از تلویزیون و رادیو از طریق سکوهای داخلی هم صورت گرفت.

من هم به اتفاق تعدادی از معاونین از طریق تلوبیون بازی را در اتاق جلسات وزارتخانه دیدیم، انصافا کیفیت تصویر هم خوب بود.

البته ارائه این کیفیت نتیجه زحمات چند هفته اخیر همکارانم در بخش های مختلف وزارتخانه و نیز همکاری اپراتورهای مخابراتی بوده تا دیدن این تصاویر برای هموطنان عزیز تجربه خوبی را رقم بزند.

افزایش ظرفیت نقاط تبادل ترافیک اینترنت (IXps) در شهرهای تهران، شیراز، اصفهان، تبریز و مشهد حل مشکل اشباع (congestion) بین اپراتورها، افزایش منابع پردازشی مورد نیاز سکوهای پخش زنده و چندین اقدام دیگر از جمله کارهایی بود که در این مدت انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک داخل کشور در بازی های جام جهانی رکورد زد

ترافیک داخل کشور در بازی های جام جهانی رکورد زد