مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 16:402022-11-20سياسي

لزوم ایجاد عرصه کنشگری برای بانوان با الگوگیری از حضرت زهرا(س)


مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی گفت: الگوگیری از حضرت زهرا(س) می تواند عرصه برای کنشگری بانوان ایجاد کند و در ایام فاطمیه باید این جریان اتصال و ارتباط فراهم شود.

- لزوم ایجاد عرصه کنشگری برای بانوان با الگوگیری از حضرت زهرا(س) مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی گفت: الگوگیری از حضرت زهرا(س) می تواند عرصه برای کنشگری بانوان ایجاد کند و در ایام فاطمیه باید این جریان اتصال و ارتباط فراهم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست ایده پردازی فاطمیه 1401 ، امروز با حضور عاطفه سعیدی نژاد، مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام رضا عزت زمانی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و بانوان محقق و پژوهشگر در ساختمان نواب سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

حجت الاسلام رضا عزت زمانی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه ضرورت حضور بانوان و نقش آنها در دفاع از حقیقت بر کسی پوشیده نیست، گفت: حضرت زهرا(س) بهترین الگو در این عرصه هستند، ایشان در زمانه ای تبیین گری و میدان داری کردند که هیچ چیز به نفعشان نبود و مردم با ایشان همراهی نمی کردند.

وی اظهار کرد: جنس اقدامات فرهنگی و اجتماعی که پراکنده انجام می شود، ارزشمند است، اما انقلاب اسلامی در قامت فتح مرزها و قله ها، وزنه متفاوت تری احتیاج دارد که ظاهرا حضور مؤث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد عرصه کنشگری برای بانوان با الگوگیری از حضرت زهرا(س)

لزوم ایجاد عرصه کنشگری برای بانوان با الگوگیری از حضرت زهرا(س)