مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 19:272022-11-15اقتصادي

پرداخت 23,3 میلیارد تومان وام قرض الحسنه در زنجان


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 23 میلیارد و 380 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به یک هزار و 895 نفر از مددجویان کمیته امداد استان و سایر اقشار نیازمند پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، روح اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با ارائه گزارشی از فعالیت های این صندوق در بخش های مختلف اظهار کرد: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان در کنار رعایت موازین و مقررات بانکی، تسهیلات قرض الحسنه و معوض خود را با هدف گره گشایی خانواده های تحت حمایت کمیته امداد استان و سایر نیازمندان پرداخت می کند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 23 میلیارد و 380 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به یک هزار و 895 نفر از مددجویان عزیز تحت حمایت کمیته امداد استان و سایر اقشار نیازمند پرداخت شده است، اضافه کرد: بیشترین تسهیلات پرداختی در زمینه های حمایتی و کارگشایی، اشتغال و خودکفایی و مسکن بوده است.

وی با قدردانی از مشارکت مردم خیر و نیکوکار استان در ترویج سنت حسنه قرض الحسنه، افزود: مشارکت خیران در برنامه های اجرایی این نهاد از طریق سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت در کنار ترویج سنت قرض الحسنه زمینه کمک و تامین منابع برای رفع نیاز خانواده های عزیز تحت حمایت را بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 23,3 میلیارد تومان وام قرض الحسنه در زنجان

پرداخت 23,3 میلیارد تومان وام قرض الحسنه در زنجان