مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 08:302022-11-14اقتصادي

پروژه های نیمه تمام مدرسه سازی در نیر تا پایان سال تکمیل می شوند


تمامی پروژه های نیمه تمام مدرسه سازی در شهر تا پایان سال و یا هفته دولت سال آینده تکمیل می شوند.

- شهرام محمدی در حاشیه افتتاح زمین چمن مصنوعی مدرسه زکیه شهر نیر در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: این پروژه با 400 میلیون تومان اعتبار تکمیل و به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه کلنگ احداث این پروژه اواخر اردیبهشت ماه امسال زمین زده شد، تصریح کرد: پروژه زمین چمن مصنوعی مدرسه زکیه نیز در کمتر از 6 ماه به بهره برداری رسیده و در اختیار دانش آموزان این مدرسه قرار گرفت.

فرماندار نیر گفت: مقرر شده تا تمامی پروژه های نیمه تمام در حوزه آموزش و پرورش در این شهرستان سر و سامان یافته و اعتبارات مورد نیاز برای اتمام این پروژه ها تأمین شود.

محمدی با تاکید بر تکمیل پروژه های مدرسه سازی در شهرستان نیر و روستاهای تابعه افزود: تمامی مدارسی که در نیر و در روستاهای این شهر در دست ساخت است، تا دهه فجر باید به بهره برداری برسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در صورت عدم اتمام این پروژها، با ادامه تأمین اعتبار تا هفته دولت سال آینده شاهد بهره برداری از پروژه های باقیمانده خواهیم بود.

فرماندار شهرستان نیر با تاکید بر برچیده شدن بساط برخی مدارس کانکسی در روستاهای نیر اضافه کرد: در 2 روستای شهرستان نیر که دانش آموزان در مدارس کانکس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های نیمه تمام مدرسه سازی در نیر تا پایان سال تکمیل می شوند

پروژه های نیمه تمام مدرسه سازی در نیر تا پایان سال تکمیل می شوند