مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 10:152022-11-13فناوري

هوشمندسازی شهرها در عصر حاضر ضروری است


هوشمندسازی شهرها در عصر حاضر ضروری است.

- ایسنا/لرستان مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: هوشمندسازی شهرها در عصر حاضر ضروری است.

نبی اله شمسی فر در دیدار با شهردار بروجرد که امروز در سالن جلسات شهرداری برگزار شد، با اشاره به لزوم هوشمند شدن شهرها در عصر حاضر اظهار کرد: در دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات، شهرها به عنوان بستر تأمین کننده زیرساخت های ارتباطی، ناگزیر از هوشمند هستند و قطعاً نیل به این هدف تأثیر بسزایی در تسهیل امور شهری و شهرداری ها خواهد داشت.

وی گزارشی از آخرین وضعیت مخابراتی شهر بروجرد ارائه و به رفع مشکلات مربوط به تملک، نصب و راه اندازی دکل های مخابراتی و واگذاری سرویس ها بر بستر فیبرنوری بحث و تبادل نظر در باب مشکلات پیش روی توسعه ارتباطات شهری پرداختند.

مدیر مخابرات منطقه لرستان توسعه زیرساخت های مخابراتی را شرط تحقق شهر هوشمند دانست و عنوان کرد: توسعه فناوری اطلاعات و سرویس ها و خدمات مبتنی بر آن، به هیچ عنوان بدون تأمین زیرساخت های مخابراتی لازم امکان پذیر نبوده و این توسعه نیازمند همکاری بیش ازپیش مدیریت شهری اعم از شورای شهر و شهرداری ها است.

شمسی فر خاطرنشان کرد: مخابرات آمادگی لازم جهت ارائه خدمات راه اندازی فاز دوم دوربین های نظارتی شهری، اتصال ساختمان های اداری شهرداری به شبکه فیبر نوری، وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندسازی شهرها در عصر حاضر ضروری است

هوشمندسازی شهرها در عصر حاضر ضروری است