مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 15:302022-11-10پزشكي

افتتاح سلامتکده طب سنتی در همدان


امروز سلامتکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی در همدان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز آیین افتتاح سلامتکده طب سنتی در دانشگاه علوم پزشکی همدان با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان در این آیین ضمن قدردانی از حضور مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت و تلاش بی وققه مدیران دانشگاه در راه اندازی دپارتمان و سلامتکده طب سنتی ابن سینا اظهار کرد: علاوه بر ارائه خدمات مورد نیاز به مردم در این مجموعه، آموزش و پژوهش به دانشجویان این رشته در دستور کار است.

  محمدمهدی مجذوبی با تأکید بر لزوم ارتباط حوزه تحقیقات و فناوری در این رشته با بازار و فضای صنعت عنوان کرد: با رویکرد ارائه خدمت در حوزه پژوهش و درمان می توانیم به طور جدی با نشان طب سینایی در استان عملکرد مناسبی در این حوزه داشته باشیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به ارائه انواع خدمات طب ایرانی در این مجموعه تصریح کرد: خوشبختانه با گسترش فضا و زیرساخت های لازم می توانیم انواع خدمات تشخیصی و درمانی را اعم از حجامت، مشاوره تغذیه، فصد خون و.

در این حوزه به مردم داشته باشیم.

   معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان نیز از خدمات قابل توجه دانشگاه علوم پزشکی همدان در حوزه سلامت قدردانی کرد و افزود: دکتر مجذوبی در بد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح سلامتکده طب سنتی در همدان

افتتاح سلامتکده طب سنتی در همدان