مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 09:552022-11-02اقتصادي

نگاهی به مزایای «ایکس 22 پرو» به عنوان یک کراس اور کم مصرف شهری


بودجه، نیازها و علایق ما، معیارهایی هستند که هنگام خرید خودرو روی انتخاب ما تأثیر می گذارند.

- اگر ما بتوانیم مجموعه کاملی از این معیارها را در یک خودرو پیدا کنیم، می توانیم بگوییم که خودرو ایده آلمان را پیدا کرده ایم.

بنابراین انتخاب یک خودرو مناسب لزوماً به معنی خریدن قوی ترین، گران ترین یا سریع ترین خودرو موجود در بازار نیست بلکه به معنای انتخاب خودرویی است که به بهترین شکل ممکن با معیارهای ما مطابقت داشته باشد.

ایکس 22 پرو به عنوان یک کراس اور شهری، یکسالی می شود که توسط مدیران خودرو به بازار ایران وارد شده و در این مدت به شکل های مختلف مورد نقدهای مثبت و منفی زیادی قرارگرفته است.

فارغ از فضای نقدها و دیدگاه های شخصی و سلیقه ای، سؤال اینجاست که آیا ایکس 22 پرو در مقایسه با رقبای هم رده اش خودرو مناسبی برای زندگی شهری در ایران حساب می شود؟ این کراس اور چه مزیت هایی دارد که بتواند کسی را مجاب به انتخاب کند؟     طراحی در سال 2020 در حالیکه استیو یوم ، با عجله از اتاق جلسه خارج می شد، از پشت تلفن به خبرنگار رویترز گفت: هدفش در طراحی محصولات جدید، رسیدن به جزییاتی در کلاس جهانی است .

طراح ایکس 22 پرو که سابقه طراحی خودروهایی مانند هیوندای تی 300، هیوندای سانتافه، فورد تاروس، لینکلن نویگیتور، کانسپت کادیلاک المیراج، جی ام سی آرکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به مزایای «ایکس 22 پرو» به عنوان یک کراس اور کم مصرف شهری

نگاهی به مزایای «ایکس 22 پرو» به عنوان یک کراس اور کم مصرف شهری