مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 23:422022-10-22حوادث

کلاهبرداری با فروش حواله خودرو


مرد شیادی که به بهانه فروش خودروهای صفر کیلومتر از 60 نفر بیش از 4 هزار میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، مدتی قبل شکایت های متعددی به پلیس رسید مبنی بر اینکه شرکتی با عنوان فروش خودروهای صفر کیلومتر در غرب تهران از مردم کلاهبرداری کرده است بنابراین رسیدگی به موضوع را تیمی از مأموران کلانتری تهرانسر بر عهده گرفتند.

سرهنگ جلیل موقوفه ای رییس پلیس پیشگیری تهران در تشریح این خبر گفت: پس از شکایت های متعدد، مأموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی هویت و مخفیگاه متهمان را شناسایی و تیم مجربی از مأموران پس از دریافت مجوز قضایی به مخفیگاه متهمان مراجعه کردند و یکی از متهمان اصلی پرونده را در محل دستگیر کرده و تعدادی از مدارک مربوط به این کلاهبرداری را نیز در محل کشف نمودند.

متهم 38 ساله در تحقیقات اولیه به کلاهبرداری با عنوان فروش خودروهای صفر کیلومتر با همدستی چند نفر دیگر اعتراف کرد و گفت: حواله برندگان خودروهای صفر کیلومتر را از آنها خریداری می کردیم و سپس حواله را به چند نفر می فروختیم.

سرهنگ موقوفه ای با اشاره به اینکه تاکنون 60 نفر از مالباختگان شناسایی و به کلانتری مراجعه کرده و کارشناسان ارزش کلاهبرداری صورت گرفته از آنها را 4 هزار میلیارد ریال اعلام کرده اند، عنوان کرد: متهم به مرجع قضایی مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با فروش حواله خودرو

کلاهبرداری با فروش حواله خودرو