مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 15:222022-10-22اقتصادي

پنج دلیل برای انتخاب تیگو 7 «آی ای»؛ در ستایش اعتماد


تیگو 7 برای اولین بار تابستان سال 96 در تیپ «اکسلنت» پا به بازار ایران گذاشت.

- کمی بعد، یعنی در پاییز سال 97 تیپ IE آن توسط مدیران خودرو معرفی و سرانجام از سال 98  به عنوان یک پرچمدار وارد بازار ایران شد و توانست خیلی زود محبوبیت بالایی را در میان مشتریان دست و پا کند.

حال سؤال اینجاست که علیرغم گذشت چند سال از حضور این کراس اور در بازار ایران و عرضه تعداد قابل توجهی رقیب هم رده، تیگو 7 آی ای چطور همچنان یکی از پرطرفدارترین خودروها در کلاس قیمتی خودش به حساب می آید؟ دلیل اینکه این کراس اور به یکی از گزینه های مورد اعتماد خریداران در ایران تبدیل شده چیست؟ ایمنی ایمنی سالهاست که حلقه گم شده خودروهای موجود در بازار ایران به حساب می آید و مشاهده نقص آن در خودروهای مختلف، ایرانیان را بیش از هر زمان نسبت به این ویژگی در هنگام انتخاب خودرو حساس کرده است.

در تیگو 7 آی ای   بدنه فولادی با طراحی قفسه ای در کنار 6 کیسه هوای ایمنی سرنشینان جلو و پرده ای، کمربند ایمنی از نوع SRS، ترمز دیسکی جلو و عقب مجهز به EBD + ABS، سیستم ترمز پارک برقی EPB، سیستم نگه دارنده خودرو Auto Hold و سیستم پایداری ESP ساخته Bosch چین را برای این کراس اور مدرن به ارمغان بیاورد و تیگو 7 آی ای را به یکی از ایمن ترین خودروهای موجود در بازار ایران تبدیل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج دلیل برای انتخاب تیگو 7 «آی ای»؛ در ستایش اعتماد

پنج دلیل برای انتخاب تیگو 7 «آی ای»؛ در ستایش اعتماد