مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 01:372022-10-06سياسي

مدیر حوزه های علمیه: اصلاح برخی رفتارها ضرورت دارد


حوزه های ما همیشه مردمی، اجتماعی و سیاسی به معنای درست بوده اند و ما چیری جز اتصال به ملت نداشته ایم و امروز نیز ما در کنار مردم هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، آیت الله علیرضا اعرافی در آیین بهره برداری از ساختمان حوزه علمیه میناب اظهار داشت: تلاش جریان های استکباری در فضای رسانه ای و مجازی را نشانه ای بر درست بودن راه ملت ایران است.

وی ادامه داد: یقین داشته باشید زنان و جوانان ایرانی و توده های مردم ایران در این مسیر مستحکم خواهند بود و خواب های شوم دشمنان تعبیر نخواهد.

وی اضافه کرد: غرب استکباری تحمل شکوه، عظمت، استقلال و بزرگی ایران اسلامی را ندارد البته هرگز نفی اشکالات و ضعف ها را نمی کنم، قطعا اصلاح برخی رفتارها و برنامه ها ضرورت دارد.

عضو شورای نگهبان گفت: باید جوابگوی ملت ایران باشیم اما سخن من آن است که انقلاب اسلامی امید را در همه مستضعفان عالم برانگیخت.

اعرافی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: حوزه، از تاریخی بیش از هزار ساله برخوردار است و حوزه های علمیه ما تاریخی درخشان دارند چنانچه همواره مهد علم و دانش و تولید فکر و اندیشه بوده اند.

وی ابراز داشت: تمامی علوم بشری در حوزه ها رواج پیدا کرده است و امروز هم حوزه ها در کنار دانشگاه ها با تقسیم کاری که انجام شده است به رسالت های خود عمل می کند اعرافی با ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر حوزه های علمیه: اصلاح برخی رفتارها ضرورت دارد

مدیر حوزه های علمیه: اصلاح برخی رفتارها ضرورت دارد