مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 15:572022-10-05سياسي

ارتش جمهوری اسلامی ایران قدیمی ترین سازمان تأمین امنیت کشور است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو کتاب «ارتش، اقتدار و امنیت» دیروز چهارشنبه ششم مهر توسط خانه کتاب و ادبیات ایران با همکاری معاونت علوم، - نویسنده کتاب ارتش، اقتدار و امنیت در جلسه نقد و بررسی این کتاب گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران قدیمی ترین سازمان تامین امنیت در کشور است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو کتاب ارتش، اقتدار و امنیت دیروز چهارشنبه ششم مهر توسط خانه کتاب و ادبیات ایران با همکاری معاونت علوم، تحقیقات و فناوری آجا با حضور رضا جهانفر (نویسنده) و علی، ولی سلطانی (منتقد) برگزار شد.

در ابتدای این نشست رضا جهانفر گفت: کتاب ارتش، اقتدار و امنیت: نقش ارتش جمهوری اسلامی ایران در تأمین اقتدار دفاعی و امنیت ملی مبتنی بر اوامر، تدابیر و رهنمود های فرماندهی معظم کل قوا از سوی مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با همکاری نشر سوره سبز منتشر و مقدمه آن از سوی امیر سرتیپ پوردستان (رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش) نوشته شده است.

جهانفر افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران قدیمی ترین سازمان تأمین امنیت در کشور است که به صورت مستقیم و غیرمستقیم در راه اندازی، تشکیل، پشتیبانی و آموزش سایر ارکان نیرو های مسلح نقش داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش جمهوری اسلامی ایران قدیمی ترین سازمان تأمین امنیت کشور است

ارتش جمهوری اسلامی ایران قدیمی ترین سازمان تأمین امنیت کشور است