مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 11:172022-10-05بين الملل

مسکو: آمریکا و انگلیس می خواهند جنگ را از اوکراین به روسیه بکشانند


دبیر شورای امنیت ملی روسیه ضمن بیان این که آمریکا مذاکرات بین مسکو و کی یف را مختل کرد، گفت واشنگتن، لندن و دنباله روهای آن ها می خواهند خصومت ها را به روسیه منتقل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیکولای پاتروشف دبیر شورای امنیت ملی روسیه چهارشنبه (پنجم اکتبر) گفت آمریکا، هستند، بلکه می خواهند خصومت ها را به روسیه منتقل کنند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه روسی راشا تودی ، او در جریان نشستی در سواستوپول در کریمه در خصوص موضوعات مهم امنیت ملی در این شبه جزیره، افزود: در خصوص اوکراین، اهمیت دارد که بر رویکرد اساساً متفاوت غرب و روسیه تاکید شود.

بارها اشاره شده که ایالات متحده و متحدانش قصد دارند تا آخرین اوکراینی بجنگند زیرا مردم اوکراین برای غرب فقط یک ابزار چانه زنی در بازی ژئوپولتیکی هستند.

  این مقام ارشد امنیتی روسیه با تاکید بر این که روسیه می خواهد اوکراین از نئونازی خلاص شود و مردم آن در صلح و آسایش زندگی کنند ، افزود: بنابراین همه تلاش ها در روند مذاکرات به دستور حامیان آمریکایی رژیم کی یف خنثی شد.

  بعد از کریمه که در سال 2014 با برگزاری همه پرسی به روسیه پیوست، اخیراً چهار منطقه دیگر اوکراین شامل دو جمهوری دونسک و لوهانسک در منطقه شرقی دونباس و همچنین دو منطقه خرسون و زاپروژیا با رای قاطع ساکنان آن به فدراسیون روسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: آمریکا و انگلیس می خواهند جنگ را از اوکراین به روسیه بکشانند

مسکو: آمریکا و انگلیس می خواهند جنگ را از اوکراین به روسیه بکشانند