مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 22:472022-10-04سياسي

نوای غیرت زن ایرانی در چهارباغ/ این صدای حقیقی جمهوری اسلامی ایران است


زنان را باید شنید، زنان را باید باور داشت، زنان به وقت فتنه زینب(س) می شوند و فاطمه(س)؛ فرنگیس می شوند و به جنگ بیگانگان می روند و طاهره دباغ می شوند و برای روزهای سخت بعدی آماده؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، هزار و چهارصد و اندی سال پیش، نخستین شخصی که به خاتم الانبیا(ص) ایمان آورد و با جان و مال از او و راهش دفاع کرد یک زن بود، چندین سال بعد که نامردان زمانه در برابر ظلم به حیدر امیرالمومنین(ع) سکوت کردند، حضرت فاطمه(س) بود که این ظلم را فریاد زد و در این راه جانش را فدا کرد.

در طول تاریخ اسلام و ایران، زنان گران مایه ترین نقش ها را ایفا کرده اند و بشر را با بصیرت خود جلو راندند؛ تاریخ جمهوری اسلامی نیز از همان ابتدای شکل گیری جریان انقلاب اسلامی تا امروز که چهل و چهار سال از پیروزی انقلاب می گذرد، کم زنان موثر به خود ندیده و در مقابل نیز انقلاب اسلامی بود که جایگاه زن در خانه، خانواده و جامعه را نیز احیا کرد.

حالا سال هاست که فتنه ها و سختی ها می آیند و هربار بانوان مهدوی ایران زمین، قدرتمند و استوار در مکتب روح الله ایستادگی می کنند و تاریخ سازند.

دشمنان هم خوب از نقش زنان در این کشور آگاهند که این بار مخاطب و هدف خود برای فتنه انگیزی را زنان انتخاب کردند تا به زعم خود از این طریق ضربه ای به انقلاب اسلامی بزنند اما زهی خی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوای غیرت زن ایرانی در چهارباغ/ این صدای حقیقی جمهوری اسلامی ایران است

نوای غیرت زن ایرانی در چهارباغ/ این صدای حقیقی جمهوری اسلامی ایران است