مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 14:122022-10-04اقتصادي

قیمت کمپرسور باد ایرانی درجه یک در مدلهای مختلف


کمپرسور باد یکی از ابزارآلات و فناوری های پیشرفته صنعتی می باشد که امروزه در بسیاری از کارخانه ها و مراکز صنعتی مورد استفاده قرار گرفته که مصارف متعددی نیز دارند.

- جهت تهیه و خرید کمپرسور باد ایرانی صنعتی فشار قوی می توانید از نمایندگیهای مجاز و مراکز فروش اقدام به خرید نمایید در کمپرسورهای باد ایرانی علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و به روز نکات بومی سازی شده و مختص مصارف داخلی در آن رعایت شده است که این باعث شده استقبال بیشتری نسبت به اجناس خارجی داشته باشد و به سهولت بتوان از آن استفاده کرد.

کمپرسورهای باد صنعتی دارای لوله های بسیار قوی فلزی استفاده می شود که جنس آن از مس می باشد که علاوه بر تحمل بار زیاد باعث عمر بیشتر و عدم سایش و رطوبت می باشد که مناسب با محیطهای مرطوب و چاله های تعویض روغن می باشد.

قیمت خرید فروش این کمپرسور می تواند با توجه به سایز و حتی جنس تولیدی متفاوت باشد برای آشنایی بیشتر با کمپرسور هوا یا همان کمپرسور باد می توانید در ادامه مطلب با آراد برندینگ همراه باشید.

کمپرسورها انواع زیادی دارد که یکی از آنها صنعتی می باشد که در مصارف کارخانجات، امور صنفی پر رفت آمد و محیطهای کارخانه استفاده می گردد در کمپرسورهای صنعتی نوع ورقه آهن به کار برده شده نسبت به کمپرسورهای دیگر قوی تر می باشد و رنگهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت کمپرسور باد ایرانی درجه یک در مدلهای مختلف

قیمت کمپرسور باد ایرانی درجه یک در مدلهای مختلف