مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 15:122022-10-03اجتماعي

نوری: کتاب درسی برای دانش آموزان ارسال می شود/ پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یوسف نوری امروز در جمع خبرنگاران درباره برگزاری آزمون مهرآفرینان اظهارداشت: سازمان امور استخدامی برای برگزاری آزمون مهرآفرینان امروز طی بازدیدی زیرساخت ها را ارزیابی کرد تا اگر مناسب بودن آن ها تایید شود، - وزیر آموزش و پرورش گفت: دانش آموزانی که هنوز کتاب درسی دریافت نکرده اند، با ثبت نام در سامانه کتاب های درسی برای آن ها کتاب ارسال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یوسف نوری امروز در جمع خبرنگاران درباره برگزاری آزمون مهرآفرینان اظهارداشت: سازمان امور استخدامی برای برگزاری آزمون مهرآفرینان امروز طی بازدیدی زیرساخت ها را ارزیابی کرد تا اگر مناسب بودن آن ها تایید شود، آزمون رتبه بندی 22 مهرماه برگزار گردد.

وی افزود:، اما ممکن است با دیرتر جواب دادن این سازمان در خصوص تایید زیرساخت های لازم، این آزمون به پایان مهرماه موکول شود.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه فوق العاده رتبه بندی برای مهر آفرینان انجام می شود یا خیر، ادامه داد: اعتبار لازم برای فوق العاده مهرآفرینان بخشی به خزانه رفته است و بنده امروز پیگیر این موضوع شدم تا به نتیجه برسد.

نوری درباره پرداخت پاداش پایان خدمت همکاران بازنشسته آموزش و پرورش ادامه داد: امروز پیگیر این موضوع شدم، روز گذشته هم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوری: کتاب درسی برای دانش آموزان ارسال می شود/ پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان

نوری: کتاب درسی برای دانش آموزان ارسال می شود/ پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان