مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 11:472022-10-02بين الملل

رمز گشایی از جنگ آنلاین پنتاگون علیه ایران


فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکا در غرب آسیا (سنتکام) بیش از 5 سال است که یک کارزار آنلاین را در قالب یک جنگ روانی و رسانه ای از طریق پلتفرم های دیجیتال علیه ایران هدایت می کند.

- فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکا در غرب آسیا (سنتکام) بیش از 5 سال است که یک کارزار آنلاین را در قالب یک جنگ روانی و رسانه ای از طریق پلتفرم های دیجیتال علیه ایران هدایت می کند.

اعتراضات اخیر در ایران با وجودی که دلایل بومی و حتی مشروع دارد، اما همزمان از بیرون مهندسی و تحریک می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمدعی شده ناآرامی های اخیر در ایران در واکنش به مرگ مهسا امینی، اگرچه ریشه در نارضایتی های مشروع طبقه ای از جامعه ایران دارد، اما همزمان نشانه ای از تاثیرات یک جنگ روانی و رسانه ای گسترده تحت حمایت غرب نیز در تحریک و هدایت پشت پرده این ناآرامی ها دیده می شود.

او نوشت: تنها چند روز پس از شروع اعتراضات در 16 سپتامبر، واشنگتن پست فاش کرد که پنتاگون حسابرسی گسترده ای از تمام تلاش های آنلاین خود علیه ایران را، پس از افشای اینکه تعدادی حساب جعلی که توسط بخش فرماندهی مرکزی آن (سنتکام) اداره می شد، آغاز کرده است.

این حساب های جعلی تحت فرماندهی سنتکام، در تحقیقات مشترکی که توسط شرکت تحقیقاتی رسانه های اجتماعی گرافیکا و رصدخانه اینترنتی استنفورد انجام شد، فاش شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمز گشایی از جنگ آنلاین پنتاگون علیه ایران

رمز گشایی از جنگ آنلاین پنتاگون علیه ایران