مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 10:022022-10-02اقتصادي

14 میلیارد تومان غذا و بسته کمک معیشتی بین نیازمندان خراسان شمالی توزیع شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امدادخراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: 455 هزار و 700 غذای گرم و بسته کمک معیشتی به ارزش 14 میلیارد و 397 میلیون تومان در قالب طرح اطعام حسینی و احسان حسینی بین نیازمندان این استان توزیع شد.

وی گفت: از مجموع رقم مذکور هزار و 309 بسته معیشتی به ارزش 372 میلیون تومان است.

مدیرکل کمیته امدادخراسان شمالی افزود: از این تعداد 979 بسته معیشتی توسط مراکز نیکوکاری و مابقی کمیته امداد امام استان کمک کرده است.

وی تصریح کرد: همچنین 406 هزارو 251 وعده غذای گرم به ارزش بیش از 14 میلیارد تومان بین نیازمندان حاشیه نشین شهرها و مناطق کم برخوردار استان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: از این تعداد هشت هزار و 500 وعده غذا مراکز نیکوکاری و موسسات و مابقی توسط کمیته امداد امام توزیع شد.

الهی راد بیان کرد: در مجموع این وعده های غذایی در 112 آشپزخانه ای که بمنظور پخت اطعام نیازمندان درنظر گرفته شده بود تهیه شده است.

وی با بیان اینکه این آشپزخانه های حسینی در سطح استان هرساله از آغاز تا پایان ماه های محرم و صفر برپا است، خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز850 هزار پرس غذای گرم و هفت هزار و 500 بسته غذایی در قالب طرح اطعام حسینی و احسان حسینی بین نیازمندان استان توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 میلیارد تومان غذا و بسته کمک معیشتی بین نیازمندان خراسان شمالی توزیع شد

14 میلیارد تومان غذا و بسته کمک معیشتی بین نیازمندان خراسان شمالی توزیع شد