مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 08:272022-10-02پزشكي

مطالبه گری رسانه ها عامل پیشبرنده نظام سلامت هستند/ تدوین سند جامع سلامت در یزد


مشاور رییس دانشگاه علوم پزشکی یزد مطالبه گری رسانه ها را عامل پیشبرنده اهداف نظام سلامت دانست و گفت: سند جامعه سلامت در دانشگاه علوم پزشکی یزد تدوین و ارائه می شود.

- دکتر محمدحسن لطفی، مشاور امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد، با بیان این که   مطالبه گری منطقی و بجا یکی از مهمترین ویژگی خبرنگاران و عامل پیشبرنده جامعه است، اظهار کرد: پزشک را حائز اهمیت دانست  و تأکید کرد: اصلاح سبک زندگی نه تنها هزینه ای ندارد، بلکه در بسیاری از مواقع منجر به کاهش هزینه های جاری یک خانواده نیز می شود.

مشاور امور اجتماعی علوم پزشکی یزد با بیان این که در حال حاضر فقط 35 درصد مردم در استان یزد تحرک لازم روزانه را مد نظر قرار داده اند، گفت: بر اساس آخرین رصدهای انجام شده بالغ بر 70 درصد مردم در استان یزد دچار اضافه وزن و چاقی هستند.

دکتر لطفی در بخش دیگری از سخنان خود تدوین برنامه جامع سلامت با هدف کاهش بار بیماری های استان یزد و افزایش کیفیت زندگی را از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار دانست و بیان کرد: با کاهش بار بیماری ها در استان یزد، افزایش امید به زندگی در افراد را شاهد خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه براساس بیماری های موجود در استان یزد در چهار سطح پیشگیری، چهار بعد سلامت و چهار حیطه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری رسانه ها عامل پیشبرنده نظام سلامت هستند/ تدوین سند جامع سلامت در یزد

مطالبه گری رسانه ها عامل پیشبرنده نظام سلامت هستند/ تدوین سند جامع سلامت در یزد