مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 14:072022-09-29سياسي

استفاده از ظرفیت علمی و توانمندی نخبگان برای رفع مشکلات تولیدکنندگان


مسؤول سازمان بسیج کارگری و کارفرمایی کشور با اشاره به اینکه این سازمان برای کمک به مردم در سختی ها به عنوان سایبانی برای رفع مشکلات در کنار مردم بوده و خواهد بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، حمیدرضا الله بداشتی در آیین نهضت کمک های مومنانه ویژه کارگران استان مازندران، با گرامیداشت هفته پرخیر و برکت دفاع مقدس، اظهار کرد: سازمان استفاده کرده و برای رفع موانع تولید از این ظرفیت استفاده می کند.

وی بیان کرد: علاوه بر ظرفیت گروه های تخصصی تعالی بخش استفاده از سایر همکاران برای رفع موانع تولید در جلسات مختلف کارها دنبال می شود.

مسوول سازمان بسیج کارگری و کارفرمایی کشور اظهار کرد: در حوزه های تخصصی تمام توان ما افزایش بهره وری، رونق تولید، ایجاد بازارهای جدید، بازاررسانی، بازاریابی برای تولیدات با استفاده از سایر ظرفیت های بسیج در دستور کار قرار دارد.

الله بداشتی با اشاره به اینکه امروز توان بسیج در اجرای ماموریت ها متعدد و متنوع شد، اضافه کرد: استفاده از ظرفیت علمی و توانمندی نخبگان علمی برای رفع مشکلات پیش رو و وصل کردن حوزه دانشگاه ها به صنعت در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: هم افزایی بسیج موجب شدتا ما بتوانیم بر مشکلات فائق آییم و به رونق تولید کمک کنیم تا بتوانیم تولید ملی خوبی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت علمی و توانمندی نخبگان برای رفع مشکلات تولیدکنندگان

استفاده از ظرفیت علمی و توانمندی نخبگان برای رفع مشکلات تولیدکنندگان