مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 10:022022-09-29اجتماعي

امدادگران خراسان شمالی روزانه به 2 هزار زائر پیاده امام رضا(ع) خدمات رسانی کردند


مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: نیروهای عملیاتی این نهاد با استقرار در محورهای مواصلاتی استان در ایام پیاده روی اربعین به 176 نفر از زائران امام رضا(ع) خدمات درمانی ارائه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، به نقل از روابط عمومی هلال احمر خراسان شمالی، ابوالفضل محبان مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اظهار کرد: نیروهای عملیاتی این نهاد با استقرار در محورهای مواصلاتی استان در ایام پیاده روی اربعین به 176 نفر از زائران امام رضا(ع) خدمات درمانی ارائه کردند.

وی گفت:150 نفر از امدادگران این جمعیت در 21 پایگاه و پست امدادی روزانه به بیش از 2 هزار نفر از زوار پیاده امام رضا(ع) امدادرسانی کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی افزود: زائران امام رضا(ع) از کمک های دارویی و خدمات پزشکی سرپایی امدادگران بهره مند شدند.

وی ادامه داد: برخی از افرادی که نیاز به استراحت داشتند در این پایگاه ها امکان اسکان موقت یافتند و با کمک های مختلف برای ادامه راه امداد رسانی شدند.

این مقام مسئول با اشاره به این که برخی امکانات لجستیکی نیز برای کمک به زائران پیاده به مشهد ارسال شد خاطرنشان کرد: 65 امدادگر و اعضای جوان این جمعیت نیز همراه با  امکانات لجستیکی به زائران خدمات رسانی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادگران خراسان شمالی روزانه به 2 هزار زائر پیاده امام رضا(ع) خدمات رسانی کردند

امدادگران خراسان شمالی روزانه به 2 هزار زائر پیاده امام رضا(ع) خدمات رسانی کردند