مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 13:372022-09-28سياسي

رهبر انصارالله: عدم درک اهمیت و عظمت پیام رسول خدا(ص) برای امت ما خطرناک است


رهبر جنبش انصارالله یمن در نشستی ضمن تاکید بر جامع بودن مبانی مکتب رسول خدا(ص)، خاطرنشان کرد که عدم درک اهمیت و عظمت پیام رسول خدا برای امت اسلامی خطرناک خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی  رهبر جنبش انصارالله یمن امروز (چهارشنبه) هم زمان با سالروز هجرت پیامبر اکرم (ص) از مکه به مدینه در نشست سالانه علمای یمن به سخنرانی پرداخت.

طبق گزارش پایگاه خبری انصارالله یمن، رهبر این جنبش گفت: شایسته است علمای الهی در خط مقدم امت ما باشند تا با بهره مندی از فضیلت مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) در راستای اعتلای امت اسلامی تلاش کنند.

خطر برای امت اسلامی، عدم درک اهمیت و عظمت پیام محمدی برای حل مشکلات و پیشبرد امور است .

سید عبدالملک الحوثی تاکید کرد: آنچه رسول اکرم (ص) به امت ما ارائه کرد مکتبی جامع و یکپارچه بود که به ارتقای ایمانی و اخلاقی کمک می کند؛ پیام الهی قادر به حل همه مشکلات سیاسی و اجتماعی امت ماست .

وی در ادامه افزود: یکی از مهم ترین کارهایی که علمای الهی انجام می دهند، تثبیت وابستگی اعتقادی و اصل اقتدا به رسول خدا (ص) و الگوبرداری از ایشان است.

آنچه بسیاری از جوانان از آن رنج می برند، هرج و مرج ناشی از تحت تاثیر دیگران قرار گرفتن است؛ که دلیل این نیز عدم ارتباط با رسول خدا و قرآن کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر انصارالله: عدم درک اهمیت و عظمت پیام رسول خدا(ص) برای امت ما خطرناک است

رهبر انصارالله: عدم درک اهمیت و عظمت پیام رسول خدا(ص) برای امت ما خطرناک است