مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 13:122022-09-28اقتصادي

آیینی: شهرداری موظف به تخفیف 50 درصدی عوارض ساخت در بافت فرسوده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی «محمد آیینی» افزود: در محدوده های مصوب بافت های فرسوده شهرداری ها موظف هستند حداقل 50 درصد در عوارض پروانه و تراکم ساخت تخفیف بدهند و انتظار بر این است تا 100 درصد تخفیف دهند.

- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: شهرداری ها موظف هستند حداقل تا 50 درصد در عوارض پروانه و تراکم ساخت در محلات بافت فرسوده تخفیف بدهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی محمد آیینی افزود: در محدوده های مصوب بافت های فرسوده شهرداری ها موظف هستند حداقل 50 درصد در عوارض پروانه و تراکم ساخت تخفیف بدهند و انتظار بر این است تا 100 درصد تخفیف دهند.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به اینکه صدور پروانه ساخت در محدوده های بافت فرسوده باید تا یک ماه کاهش یابد، گفت: مالکان و سازندگان واحد های مسکونی در محلات هدف بازآفرینی شهری در طول زمان نوسازی و بهسازی واحد های مسکونی خود می توانند از تسهیلات ودیعه مسکن برای اسکان موقت استفاده کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به سفر اخیر خود به استان اصفهان، با بیان اینکه 45 میلیون تومان با نرخ 4 درصد وام قرض الحسنه ودیعه مسکن در عمده شهر ها از جمله شهر سمیرم پرداخت می شود، توضیح داد: متقاضیان نوسازی مسکن در بافت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیینی: شهرداری موظف به تخفیف 50 درصدی عوارض ساخت در بافت فرسوده است

آیینی: شهرداری موظف به تخفیف 50 درصدی عوارض ساخت در بافت فرسوده است