مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 11:472022-09-28سياسي

استاندار یزد: تمام مدیران دولتی پای کار بسیج و گروه های جهادی باشند


استاندار یزد با بیان این که تمام مدیران دستگاه های اجرایی و خدماتی باید پای کار بسیج و گروه های جهادی باشند، گفت: بسیج نعمتی بزرگ و قدرتمند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، مهران فاطمی ظهر امروز در جلسه کارگروه شفاف از عشق، ایمان، بصیرت و همت بسیجیان دانست و افزود: اقدامات جهادی انجام شده بسیج در برابر اقدامات انجام شده دولتی به خوبی قابل مقایسه است.

استاندار یزد با بیان این که تمام دستگاه های اجرایی و خدماتی باید زمینه حضور نیروهای بسیجی و جهادی را فراهم کنند، گفت: خدمات جهادی بسیج با کمترین هزینه اجتناب ناپذیر است.

فاطمی با اشاره به خدمات رسانی بسیج در جریان سیل اخیر استان یزد، تصریح کرد: در سیل اخیر بسیج بالغ بر دو هزار نیروی جهادی را پای کار آورده است.

وی خدمات بسیج در بحث تأمین امنیت و جلوگیری از تخریب اموال عمومی را از دیگر خدمات گسترده و قابل تقدیر بسیج در استان یزد دانست و بیان کرد: ما باید قدر نعمت بزرگ بسیج را دانسته و از تمام ظرفیت های موجود برای تقویت و افزایش همکاری ها با بسیج استفاده شود.

استاندار یزد با بیان این که در سیل اخیر نداشتن تجهیزات یکی از مهمترین دغدغه های مدیریت استان بود، گفت: به نظر می رسد با استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی این چالش برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد: تمام مدیران دولتی پای کار بسیج و گروه های جهادی باشند

استاندار یزد: تمام مدیران دولتی پای کار بسیج و گروه های جهادی باشند