مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مهر 1401 ساعت 16:222022-09-27سياسي

روشنگری هدف اصلی جهاد تبیین دفاع مقدس


31 شهریور 1401، کشور در آستانه ورود به چهل و سومین سال جنگ از آغاز آن و سی و پنجمین سال جنگ از پایان آن است.

در دوران پرفراز و نشیب پس از جنگ که مردم و کشور با سختی ها و دشواری های بسیاری روبه رو شدند، این درگیری مردم در یک حماسه گسترده تاریخ ساز بود که دل و جان همه را برافروخته می کرد و سبب تحمل سختی ها می شد.

در ایام جنگ، فرزندان ملت سلحشور ایران عزیز در جنگی نا برابر و مظلومانه در برابر ارتش متجاوز بعث که توسط دوابر قدرت شرق و غرب و هم پیمانان شان حمایت می شد ایستادند و با مقاومت و مجاهدت مثال زدنی مانع از دست یابی آنان به اهداف پلیدشان شدند.

عزت و افتخار آفرینی اینان به صورت پشتوانه سلاحشان بود و چنان کام مستکبرین و ایادی شان را تلخ کرد که پس از جنگ نیز حاضر نشدندملت ایران را به حال خود رها کنند؛ لذا با اعمال فشارها، تحریم ها و ایجاد بحران های گوناگون در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی، نظامی، فرهنگی و اجتماعی، جنگ های متنوع دیگری را بر ملت ایران تحمیل کردند که تنها سرباز ها و ابزارهایش متفاوت بود.

با این همه مردم بابصیرت ایران همانگونه که بحران جنگ را با رهبری مقتدرانه امام خمینی (ره) پشت سر گذاشتند، از بحران های بعدی نیز با رهبری امام گونه حضرت آیتالله خامن های (مدظله العالی) و با اسم رمز مقاومت یکی پس از دیگری عبور کردنه و خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روشنگری هدف اصلی جهاد تبیین دفاع مقدس

روشنگری هدف اصلی جهاد تبیین دفاع مقدس