مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 18:172022-09-25سياسي

مقام حزب الله: آمریکا بزرگترین جنایت را علیه مردم لبنان مرتکب شده است


نائب رییس شورای اجرایی جنبش حزب الله لبنان، آمریکا را بزرگترین جنایتکار علیه مردم این کشور دانست و گفت که مردم لبنان، حزب الله را رها نخواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، علی دعموش نائب رییس شورای اجرایی جنبش حزب الله و مزدوران آنان در داخل لبنان مقاومت کرده و این حملات، خللی در عزم و اراده این جنبش به وجود نیاورده است.

وی با بیان اینکه چنین حملاتی باعث نخواهد شد مواضع و تصمیمات حزب الله تغییر کند، تصریح کرد، آمال و آرزوهای دشمنان حزب الله نقش بر آب خواهد شد و این جنبش، با قدرت در وجدان ملت لبنان و عرصه داخلی و منطقه ای حضور خواهد داشت تا از لبنان دفاع کند.

این مقام حزب الله با اشاره به اینکه این جنبش، معادلات قدرتی را رقم خواهد زد که به این کشور منابع و حقوقش را بازگرداند، خاطر نشان کرد، مردم وفادار لبنان، به مقاومت پایبند هستند و از حزب الله و سلاحش، دست بر نخواهند داشت.

دعموش با تأکید بر اینکه آمریکاییها بزرگترین جنایت را علیه مردم لبنان مرتکب شده اند، در پایان عنوان کرد، لبنان با بدترین بحران اقتصادی و معیشتی در تاریخ خود مواجه است و تنها راه نجات آن، باز پس گیری منابع دریایی و تلاش برای یافتن راهکار و ساخت اقتصاد مستقل و بدون وابستگی به خارج است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام حزب الله: آمریکا بزرگترین جنایت را علیه مردم لبنان مرتکب شده است

مقام حزب الله: آمریکا بزرگترین جنایت را علیه مردم لبنان مرتکب شده است