مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 15:072022-09-25بين الملل

بیانیه مشترک عربستان، انگلیس، آمریکا و امارات درباره یمن


وزرا و نمایندگان این چهار کشور بر حمایت خود از اقدامات هانس گروندبرگ، فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن و گسترش دامنه آتش بس در دوم اکتبر 2022 و نیز اجرای کامل تمامی شروط آن تاکید کردند.

- وزرا و نمایندگان این چهار کشور بر حمایت خود از اقدامات هانس گروندبرگ، فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن و گسترش دامنه آتش بس در دوم اکتبر 2022 و نیز اجرای کامل تمامی شروط آن تاکید کردند.

وزرا و نمایندگان دولت های عربستان، انگلیس، آمریکا و امارات در در بیانیه مشترکی تاکید کردند، آتش بس و سازش سیاسی پایدار باید دو هدف نهایی روند سیاسی یمنی ها با نظارت سازمان ملل باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان (واس)، وزرا و نمایندگان دولت های عربستان، انگلیس، آمریکا و امارات 20 سپتامبر نشستی برای بررسی وضعیت یمن داشتند.

آنها در پایان این نشست با انتشار بیانیه مشترکی بر پایبندی خود به وحدت، تمامیت، استقلال و حاکمیت ملی یمن و حمایت از مردم آن با انجام هر گونه تلاشی برای پایان دادن به این درگیری و بحران انسانی مستمر در این کشور تاکید کردند.

این چهار کشور در بیانیه خود ضمن استقبال از نتایج چشمگیری که آتش بس از زمان اجرا در تاریخ دوم آوریل 2022 برای مردم یمن داشته و نیز استمرار اقدامات اعتمادساز از جمله تسهیل انتقال سوخت به بندر حدیده و ازسرگیری پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه مشترک عربستان، انگلیس، آمریکا و امارات درباره یمن

بیانیه مشترک عربستان، انگلیس، آمریکا و امارات درباره یمن