مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 18:072022-09-24سياسي

دشمنان متحد شده اند تا با ایران عزیز ما مقابله کنند


رییس مجلس شورای اسلامی عزت و افتخار امروز کشور را مدیون جامعه ایثارگری دانست و گفت: در حوزه مسائل اجرایی و مدیریتی کشور از فرهنگ ایثارگری و مردمی فاصله گرفتیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، محمد باقر قالیباف در دیدار با جمعی از تشکل ها و سازمان های ایثارگری به مناسبت هفته دفاع مقدس با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: از اینکه در هفته دفاع مقدس که یادآور رشادت ها و مظلومیت های ملت عزیز ایران بوده، در خدمت شما هستیم، مفتخریم و این ایام را به شما و جامعه ایثارگری تبریک می گویم.

وی ادامه داد: بدون شک عزت و افتخار امروز کشور مدیون امام خمینی(ره) و جامعه ایثارگری است؛ امامی که جز برای خدا و در راه خدا کلامی نگفت و گامی برنداشت و این مرد الهی توانست جامعه ما را متحول کند و جبهه حق را سامان دهد و همچنین باعث احیای مجدد اسلام در اوج غربت دین و مسائل دینی و معنوی در دنیا شود.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: خدا را شاکریم که این توفیق نصیب همه ما شد که در جبهه حق باشیم و مبارزه کنیم و جبهه حق و باطل هم تا دنیا و زندگی و بشریت وجود دارد، پایدار است.

قالیباف با تأکید بر اینکه ما منکر مشکلات ایثارگران نیستیم، گفت: البته می توانست بسیاری از این مشکلات وجود نداشته باشد و معتقدم چنین مشکلاتی از زمانی در امورات اداری کشور به وجود آمد که گردانندگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان متحد شده اند تا با ایران عزیز ما مقابله کنند

دشمنان متحد شده اند تا با ایران عزیز ما مقابله کنند