مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 17:372022-09-24حوادث

باند قاچاق سلاح های شکاری و جنگی در اصفهان منهدم شد


سردار محمدرضا هاشمی فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان با همکاری پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی کردستان از فعالیت اعضای یک باند قاچاق سلاح در خصوص انتقال محموله ای از سلاح های جنگی و شکاری به وسیله 2 دستگاه خودرو سواری به استان های مرکزی کشور مطلع شده وبررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از اینکه با رصد هوشمندانه خود مسیر تردد خودروهای متهمان را شناسایی کردند با اخذ دستور از مرجع قضایی به محل اعزام و طی یک عملیات منسجم و هماهنگ 2 دستگاه خودروی سواری متعلق به قاچاقچیان را توقیف کردند.

هاشمی فر با اشاره به کشف 40 قبضه سلاح کلت جنگی و 25 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در بازرسی از خودروهای مذکور بیان کرد: در این عملیات 2 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان بر عزم راسخ پلیس در برخورد با قاچاقچیان سلاح های غیرمجاز که زمینه ساز ناامنی در جامعه و سلب آسایش مردم می شوند تأکید و از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه اقدامی در این رابطه بلافاصله مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت های110 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند قاچاق سلاح های شکاری و جنگی در اصفهان منهدم شد

باند قاچاق سلاح های شکاری و جنگی در اصفهان منهدم شد