مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مهر 1401 ساعت 14:272022-09-23سياسي

آیت الله علم الهدی: برداشتن حجاب همان خط دین ستیزی است


عناصر و جریانی در کشور می خواهند در کشور بی حجابی را گسترش دهند که اینها دشمن دین هستند و برداشتن حجاب همان خط دین ستیزی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد، در خطبه های لمس کنند قصه بی حجابی را ترویج داده و ابزار خود برای خسارت وارد کردن به کشور قرار داده است لذا مساله مقابله با بی حجابی برای همه دستگاهها واجب است.

وی افزود: در مورد دشمن شناسی می توان گفت که در آن مقطع زمانی همه دنیا با ایران جنگ خود را آغاز کردند و به مثابه یک ملت واحده خواستند کشور ما را مصادره کنند و نظام و انقلاب را سرنگون نمایند و به کمتر از این هم راضی نبودند.

امام جمعه مشهد اضافه کرد: دشمن از 40 سال قبل تا کنون با وجود ناکامی های متعدد و شکستهای زیاد هنوز از هدف خود دست بر نداشته است و به کمتر از براندازی دین در کشورمان راضی نمی شود و در شرایط کنونی نیز دشمن همان موضع را در برابر کشور ما دارد.

آیت الله علم الهدی ادامه داد: خاصیت مردم شناسی دفاع مقدس نشان می دهد که مردم ما همچنان با مقاومت و صلابت زیاد در برابر دشمنان ایستاده اند و صحنه ای را رقم خواهند زد که مشابه مقاومت آنان در هشت سال دفاع مقدس و بینظیر در تمام دنیا بود به طوری که در عملیات فتح المبین یک کارشناس نظامی آمریکایی اذعان داشت که ایرانیها با گوشت خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علم الهدی: برداشتن حجاب همان خط دین ستیزی است

آیت الله علم الهدی: برداشتن حجاب همان خط دین ستیزی است