مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 13:372022-09-20اقتصادي

احیای فروش لیزینگی ایران خودرو با هایما S5


طبق تاکیدات مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در ایجاد شرایط عرضه خودرو به مشتریان واقعی، با عرضه هایما S5 در روز ششم مهرماه مصادف با اول ربیع الاول، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- مدیرعامل لیزینگ ایران خودرو با اعلام این خبر گفت: به منظور تنظیم بازار و جلوگیری از سودجویی واسطه گران در فرآیند فروش محصولات، گروه صنعتی ایران خودرو برای فروش به صورت لیزینگی اقدام کرده است.

حمید فلاح شعبانی با بیان این که از ششم مهرماه، بخشی از تولیدات روزانه هایما S5 به صورت اقساطی عرضه خواهد شد، گفت: در این طرح فروش هایما S5 با اعطای تسهیلات 300 میلیون تومانی به متقاضیان واگذار خواهد شد.

وی تصریح کرد: تسهیلات 300 میلیون تومانی در بازه زمانی سه ساله و با سود 21 درصد بدون کارمزد و در قالب 9 چک چهار ماهه در نظر گرفته شده است و سند خودرو تا پایان اقساط در رهن شرکت لیزینگ ایران خودرو خواهد بود.

شعبانی افزود: مشتریان برای خرید این محصول می توانند با مراجعه به درگاه فروش اینترنتی ایران خودرو یا نمایندگی های مجاز، نسبت به ثبت نام اقدام کنند و پس از اعتبار سنجی، فرآیند دریافت اسناد، ثبت نام نهایی و تحویل خودرو به متقاضی صورت خواهد گرفت.

وی با بیان این که متقاضیانی که دارای پلاک فعال خودرو هستند نیز می توانند در فروش های لیزینگ شرکت کنند، بر رعایت موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای فروش لیزینگی ایران خودرو با هایما S5

احیای فروش لیزینگی ایران خودرو با هایما S5