مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 13:522022-09-19سياسي

استندهای نمایشگاهی چیست ؟


به پایه های نگهدارنده چاپ و پوستر گفته میشود که جهت نمایش تبلیغات و نام برند و نوع فعالیت مورد استفاده قرار میگیرند.

- استند قاب فنری استند پر کاربرد نمایشگاهی و تبلیغاتی یکی از پر کاربرد ترین استندهای نمایشگاهی و تبلیغاتی استند رول آپ است.

به عنوان یک استند نمایشگاهی و اطلاع رسانی شناخته شده است و محبوبیت این دسته از سازه ها بخاطر حمل و نصب راحت آنها میباشد.

انواع چاپ برای استند رول آپ تقریبا میتوان گفت اکثر چاپ های موجود را میتوانیم برای استند رول آپ انتخاب کنیم که شامل: چاپ سولیت چاپ پلات لمینت چاپ بنر چاپ گلاسه پاره نشو و غیره انواع سایز استند رول آپ  استند رول آپ در چندین سایز استاندارد : عرض 60 ، عرض 80 ، عرض 85 ، عرض 90 ، عرض 100 ، عرض 120 ، عرض 150 ، عرض 200، عرض 240  و در ارتفاع 200 سانتیمتر  قابل سفارش است البته این قابلیت را هم دارند که به صورت سایز دلخواه سفارش داده شوند.

جهت بهبود اطلاعات خود در این زمینه اگر در انتخاب خود دچار مشکل هستید لطفا قبل از هر گونه تصمیم گیری یا سفارش با مجموعه تبلیغاتی چاپ و استند آرنیک تماس حاصل فرمایید.

تعمیر استندهای نمایشگاهی با همه گیری استندهای نمایشگاهی و تبلیغاتی در سرتاسر جهان اکثر مردم و شرکت ها برای استفاده تبلیغاتی برند خود در نمایشگاه ها و دیگر محیط های تبلیغاتی به دنبال خرید استند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استندهای نمایشگاهی چیست ؟

استندهای نمایشگاهی چیست ؟