مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 10:372022-09-14اقتصادي

قطعی آب در همدان منظم شده است/ آب همدان فاقد آلودگی است


سخنگوی صنعت آب و فاضلاب استان همدان گفت: در حال حاضر برنامه قطعی آب همدان منظم شده و با اجرای طرح آبرسانی اضطراری مشکل به طور کامل حل می شود.

- حمید عزیزی سخنگوی صنعت آب و فاضلاب استان همدان در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به آخرین وضعیت آب همدان اظهار کرد: در زمینه اجاره چاه های کشاورزی تاکنون 68 حلقه چاه به شبکه متصل و استفاده می شود و طی چند روز آینده دو تا سه حلقه دیگر هم اضافه خواهد شد.

وی با بیان اینکه از منطقه آق حصار نیز تاکنون 7 حلقه چاه در مدار بهره برداری قرار گرفته است افزود: دو حلقه دیگر حفاری شده و دو حلقه دیگر نیز طی روزهای آینده حفاری شده و به شبکه اضافه می شود و پیش بینی تعداد چاه ها تا 12 حلقه است.

سخنگوی صنعت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه هم اکنون از رودخانه خالقوردی نیز برداشت آب صورت می گیرد افزود: سد اکباتان  نیز با تغذیه از رودخانه های بالادست همچون سیمین برای تامین آب همدان استفاده می شود.

وی در خصوص وضعیت قطعی های شبکه نیز گفت: در حال حاضر قطعی ها با برنامه و منظم تر شده است و شاهد کاهش کدورت و رنگی بودن آب که در اوایل قطعی و وصلی ها بود، هستیم و اکنون در هیچ نقطه ای گزارش نشده است.

عزیزی با بیان اینکه قطعی ها تا زمانی که آب سد تالوار نرسد، همچنان ادامه دارد عنوان کرد: هنوز زمان دقیق افتتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی آب در همدان منظم شده است/ آب همدان فاقد آلودگی است

قطعی آب در همدان منظم شده است/ آب همدان فاقد آلودگی است