مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 15:172022-09-03سياسي

شیوه زندگی خانواده های شهدا باید تبدیل به کتاب شود


مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با تاکید بر معرفی شهدا به سراسر جهان، اظهار کرد: شیوه زندگی خانواده های شهدا باید تبدیل به کتاب شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام علی اکبر سبزیان مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی ظهر امروز در مراسم تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم در کتابخانه مرکزی مشهد گفت: شهدای مدافع حرم، قهرمانانی در دسترس و واقعی هستند که باید با معرفی مناسب آنان در مقابله  با قهرمانان وهمی و خیالی هالیوودی برخیزیم.

این شهیدان از نسلی هستند که انقلاب و دوران دفاع مقدس را ندیدند اما راه، فرهنگ و منطق امام راحل(ره) را در پیش گرفتند و به دفاع از اسلام پرداختند.

وی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران پرچمدار انقلاب الهی در عصر حاضر است، نظامی که هیچگاه از قهرمان و اسوه از دیرباز تاکنون خالی نبوده و این قهرمانان تبدیل به چهره ای ماندگار در انقلاب اسلامی شده اند.

مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با بیان اینکه این کشور و مردم به شهدا مدیون هستند، تصریح کرد: برای ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و عمل به منطق و راه آنها باید نهایت تلاش خود را داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت توسط همه نهادها ضروری است، ادامه داد: شهدای مدافع حرم نیز چراغ راهی برای نسل دهه های 80 و 90 جامعه هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه زندگی خانواده های شهدا باید تبدیل به کتاب شود

شیوه زندگی خانواده های شهدا باید تبدیل به کتاب شود