مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 07:222022-08-31سياسي

نگاهی بر عملکرد دولتمردان در گچساران/افزایش 54 درصدی اعتبارات عمرانی


فرماندار گچساران همزمان با هفته دولت از افزایش 54 درصدی اعتبارات عمرانی این شهرستان نسبت به سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، ندا نعمتی / از دوم تا هشتم شهریورماه در تقویم ملی ایران اسلامی به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

این هفته یادآور رشادت و جهاد دومرد بزرگ تاریخ، شهید باهنر و رجایی در انقلاب اسلامی است، که با خدمت صادقانه و بی وقفه خود در راه پیشرفت کشور و نظام جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و تقدیم کشور کردند.

هفته دولت بهترین فرصت برای ارائه عملکرد دولت و مدیران است تا مردم بدانند که مدیران نظام جمهوری اسلامی به دور از هر گونه سلیقه فکری تنها به خدمت برای مردم فکر می کنند و در این راه استوار گام بر می دارند.

کهگیلویه و بویراحمد استانی محروم و کمتر توسعه یافته بود،که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی بیشتر روستاهای این استان از نعمت آب آشامیدنی سالم،برق،گاز و اینترنت بهرهمند هستند، در کنار این خدمات ارزشمند در برخی مناطق هنوز ردپای محرومیت ها و نبود جاده دسترسی در این مناطق صعب العبور و دور افتاده به جشم می خورد.

 مسئولان استان و دولتمردان با تلاش بی وقفه به دنبال بهره مند کردن این مناطق از امکانات و خدمات هستند تا این ردپای محرومیت نیز از چهره مناطق کمتر توسعه یافته زدوده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی بر عملکرد دولتمردان در گچساران/افزایش 54 درصدی اعتبارات عمرانی

نگاهی بر عملکرد دولتمردان در گچساران/افزایش 54 درصدی اعتبارات عمرانی